KOKYBIŠKŲ VESTUVINIŲ PASLAUGŲ ERDVĖ

Ar sunku save „parduoti“ vestuvių rinkoje arba „Kam ta patirtis, kai esi labai „fainas“?

Ar sunku save „parduoti“ vestuvių rinkoje arba „Kam ta patirtis, kai esi labai „fainas“?

Jaunavedžiai prieš 5–10 ar daugiau metų besirinkdami paslaugas savo šventei vadovaudavosi keliais pagrindiniais kriterijais – atlikėjo patirtimi ir gaunamo produkto/paslaugos kokybe. Taigi daug metų vestuvių versle dirbantys fotografai, muzikantai, operatoriai ar kiti šios srities atstovai būdavo ramūs – kokybe patenkinti klientai juos rekomenduodavo kitiems, todėl užsakymų netrūko, didėjo jais pasitikinčių ratas.

Atsiradus internetiniams forumams, buvusios nuotakos ėmė aptarinėti, girti ar peikti gautas paslaugas ir ten. Suklestėjus internetinei reklamai, atsirado ir trečiasis būdas „parduoti“ ar pristatyti savo paslaugas vestuvių rinkai. Čia reikšmingas vaidmuo atiteko socialiniams tinklams. Šiuo atveju tereikėjo investuoti į savo prekinio ženklo sukūrimą bei jo populiarinimą pasirinktame socialiniame tinkle. Atrodytų, viskas savaime suprantama – plečiantis vestuvines paslaugas teikiančių ratui ir didėjant konkurencijai, paslaugų teikėjai ėmė ieškoti papildomų būdų reklamuotis. Natūralu, kad naudodamiesi socialiniais tinklais, savo teikiamas paslaugas fotografai, vedėjai ir kiti vestuvių verslo atstovai ėmė reklamuoti ir ten. Tačiau yra vienas „bet“...  Pasirinkę pastarąjį savęs kaip paslaugos atlikėjo „piarinimo“ būdą, vestuvių verslo atstovai suteikiamos paslaugos kokybę po truputį ėmė stumti į antrą planą.

Įsivaizduokite štai tokią situaciją: nemažai metų vestuvių versle dirbantis fotografas, kurio darbai yra išties kokybiški ir šiuolaikiški, turi mažiau darbo ar yra mažiau vertinamas nei naujai fotografijos pasaulyje atsiradęs vyrukas! Kaip tai nutiko? Ogi štai kaip: naujai „iškepta“ vestuvinę paslaugą teikianti persona  dažnai „postina“  socialiniuose tinkluose: rodo savo šunis, dalinasi įspūdžiais iš kelionių ir visais kitais būdais save stengiasi kuo įdomiau pateikti tam, kad klientas labiau žavėtųsi juo pačiu, o ne jo darbais. O jei jis dar turi madingą barzdelę, vilki odinius rūbus ir vairuoja stilingą automobilį?.. Kas tada? O tada kyla pavojus įsigyti „katę maiše“.

Kadangi vestuvinės paslaugos – tai paslaugos, kurias dauguma vartotojų (t.y. jaunavedžių) perka pirmą ir vienintelį kartą gyvenime, kyla pavojus gerokai „prašauti“ pro šalį. Pripažinkime, jaunavedžiai dažnai nežino, kokia kokybiška vestuvinė paslauga išties turi būti ir kaip ji turi atrodyti... Tad aklai pasitikėti socialiniuose tinkluose skleidžiamu „piaru“ ir keliais atsiliepimais – rizikinga.

Galime drąsiai prognozuoti, kad iš šiandien vestuvėse dirbančių kolegų po kokių dešimties metų liks ne daugiau kaip pusė. Tai lems bendra vestuvių verslo tendencijų kaita, besikeičiančios mados ir vis didėjanti konkurencija. Taigi šioje rinkoje išliks tik didelį įdirbį turintis, nuolat tobulėjantis profesionalas, kuris sugebės „pergyventi“ tiek gerus, tiek blogus laikotarpius. Išliks tie, kurie sugebės atlaikyti vis didesnę konkurenciją ir patenkins net išrankiausių jaunavedžių poreikius.  Tad, jaunieji, norėdami gauti aukšto lygio produktą, rinkitės vestuvinių paslaugų teikėją, kuris prie besikeičiančių rinkos sąlygų prisitaiko pasitelkdamas ne „piarą“, o patirtį ir įdirbį. Būtent tai ir yra kokybiškos vestuvinės paslaugos formulė. Sėkmės renkantis!